"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

de unguade kontroiärztin hod mi fia freitog ogschriem :mauer: zum daunk derf i aum saumstog a hackln :mauer: :mauer: :mauer:
 
schlofn heit scho olle :fragezeichen:
Des find i leiwand: nach´m Fussballschaun einigucken und wundern. Und nicht mal schreiben, wer gewonnen hat. :mrgreen:

Brav!

Ich schlaf bald! :n8:

Ich habe jetzt bissl Sekt getrunken! Nachttrunk sozusagen. Da! Habt´s auch noch zwei Flascherln "Kupferberg Gold trocken"!

Prosit und wohl bekomm´s!

Benno:engel:

PS: es gibt nichts zu feiern ausser dass ich mich heute wohl fühl(t)e! :mrgreen:
 
Des find i leiwand: nach´m Fussballschaun einigucken und wundern. Und nicht mal schreiben, wer gewonnen hat. :mrgreen:

Brav!

Ich schlaf bald! :n8:

Ich habe jetzt bissl Sekt getrunken! Nachttrunk sozusagen. Da! Habt´s auch noch zwei Flascherln "Kupferberg Gold trocken"!

Prosit und wohl bekomm´s!

Benno:engel:

PS: es gibt nichts zu feiern ausser dass ich mich heute wohl fühl(t)e! :mrgreen:

mhhhhh bei an guadn glasl sekt soge ned na , do greife zua :daumen: danke benno
 
Des find i leiwand: nach´m Fussballschaun einigucken und wundern. Und nicht mal schreiben, wer gewonnen hat. :mrgreen:

Brav!

Ich schlaf bald! :n8:

Ich habe jetzt bissl Sekt getrunken! Nachttrunk sozusagen. Da! Habt´s auch noch zwei Flascherln "Kupferberg Gold trocken"!

Prosit und wohl bekomm´s!

Benno:engel:

PS: es gibt nichts zu feiern ausser dass ich mich heute wohl fühl(t)e! :mrgreen:
* hat ja niemand gewonnen....
* früher hab ma in der uno city "cupper montain, brut" literweis g´soffen. jedesmal wenn die an jazz abend gehabt haben. war toll!
* ist schon ein grund zum feiern benno
* schlaf gut!
 
na nix schlimmes owa sehr schmerzhoft, a abszess im schritt des wos ned aufgeh woit und nu imma nochbliat

servus noch zu später stund .. ich bin die von der wanne, lt @Adi .. gerade rauskraxelt .. derf i dir an krankenschwestertip geben , von wegen abszess ? .. loss dir dei bluat kontrollieren , am end a leichte zuckererhöhung ?? und moch sitzbäder mit "ü b e r m a n g a n " a poar lila bröserln ins wosser eini , des wosser verfärbt si rosa .. setz di hin und loss di wackn ca 8 minuten

tuast mir leid, ist sehr schmerzhaft, noch dazu in einer unguaten gegend .. und der ärztin wünsch i glei a sowos .. und weil i den wuduuzauber kenn , wird´s sicher boilt so weit sein;)

alsdann gute nacht:obszoener:
 
servus noch zu später stund .. ich bin die von der wanne, lt @Adi .. gerade rauskraxelt .. derf i dir an krankenschwestertip geben , von wegen abszess ? .. loss dir dei bluat kontrollieren , am end a leichte zuckererhöhung ?? und moch sitzbäder mit "ü b e r m a n g a n " a poar lila bröserln ins wosser eini , des wosser verfärbt si rosa .. setz di hin und loss di wackn ca 8 minuten

tuast mir leid, ist sehr schmerzhaft, noch dazu in einer unguaten gegend .. und der ärztin wünsch i glei a sowos .. und weil i den wuduuzauber kenn , wird´s sicher boilt so weit sein;)

alsdann gute nacht:obszoener:

mei bluad is ok, los i olle 3 monat auschaun , de probleme mit de abszess howe scho laung, mitn zucka howe a kane problem....des mit de brösl....i hob leida ka bodewaun....i hob storke ödeme ind fiass kau des damit zsaumhänga????? wöche soibn kaust ma empfön , i nimm imma ichtholan 50% ?
 
mei orzt hod gsogt das üwaroi wo haut auf haut liegt de gefohr vo abszess besteht und i hob do 131 kilo , de scheiss abszess howe nur aum untabauch und im genitalbereich oft so gross wia tischtennisbälle, zaunschmerzn san a dreck dagegn
 
mei bluad is ok, los i olle 3 monat auschaun , de probleme mit de abszess howe scho laung, mitn zucka howe a kane problem....des mit de brösl....i hob leida ka bodewaun....i hob storke ödeme ind fiass kau des damit zsaumhänga????? wöche soibn kaust ma empfön , i nimm imma ichtholan 50% ?


ichtholan ist guat , aber wie gesagt "übermangan" in der apotheke seinerzeit um 10 schilling ist echt das beste , nimmt komplett innerhalb von ein paar tagen die entzündung , hast ka großes schaffel , i was des schaut hoilt bei 130kg net so guat aus , ober dei gsundheit geht bevor ... hob scho wieder des hölfersyndrom , tät der gern a schaffel vorbei bringen....

ich werd mi schlau moch´n und schreibt dir , wos i ausse kraigt hob , wü ma da helfen kennt ...

bist a ormer ! bussi für di
 
Zurück
Oben