K
Gast
(Gelöschter Account)
schlofn heit scho olle
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
schlofn heit scho olle
eigentlich nicht. aber wo sie sind? rio in der wanne, wolf streunt herum, blue träumt, und ich hab hunger und darf nichts mehr essen! schicksal....schlofn heit scho olle
schon blöd gerade am samstag anfangen zu müssen. die gehört doch am marterpfahl!de unguade kontroiärztin hod mi fia freitog ogschriem zum daunk derf i aum saumstog a hackln
schon blöd gerade am samstag anfangen zu müssen. die gehört doch am marterpfahl!
Des find i leiwand: nach´m Fussballschaun einigucken und wundern. Und nicht mal schreiben, wer gewonnen hat.schlofn heit scho olle
Des find i leiwand: nach´m Fussballschaun einigucken und wundern. Und nicht mal schreiben, wer gewonnen hat.
Brav!
Ich schlaf bald!
Ich habe jetzt bissl Sekt getrunken! Nachttrunk sozusagen. Da! Habt´s auch noch zwei Flascherln "Kupferberg Gold trocken"!
Prosit und wohl bekomm´s!
Benno
PS: es gibt nichts zu feiern ausser dass ich mich heute wohl fühl(t)e!
* hat ja niemand gewonnen....Des find i leiwand: nach´m Fussballschaun einigucken und wundern. Und nicht mal schreiben, wer gewonnen hat.
Brav!
Ich schlaf bald!
Ich habe jetzt bissl Sekt getrunken! Nachttrunk sozusagen. Da! Habt´s auch noch zwei Flascherln "Kupferberg Gold trocken"!
Prosit und wohl bekomm´s!
Benno
PS: es gibt nichts zu feiern ausser dass ich mich heute wohl fühl(t)e!
de unguade kontroiärztin hod mi fia freitog ogschriem zum daunk derf i aum saumstog a hackln
kraunknstaund--> goa ned gwusst
nix schlimmes hoff i
kraunknstaund--> goa ned gwusst
nix schlimmes hoff i
na nix schlimmes owa sehr schmerzhoft, a abszess im schritt des wos ned aufgeh woit und nu imma nochbliat
servus noch zu später stund .. ich bin die von der wanne, lt @Adi .. gerade rauskraxelt .. derf i dir an krankenschwestertip geben , von wegen abszess ? .. loss dir dei bluat kontrollieren , am end a leichte zuckererhöhung ?? und moch sitzbäder mit "ü b e r m a n g a n " a poar lila bröserln ins wosser eini , des wosser verfärbt si rosa .. setz di hin und loss di wackn ca 8 minuten
tuast mir leid, ist sehr schmerzhaft, noch dazu in einer unguaten gegend .. und der ärztin wünsch i glei a sowos .. und weil i den wuduuzauber kenn , wird´s sicher boilt so weit sein
alsdann gute nacht
mei bluad is ok, los i olle 3 monat auschaun , de probleme mit de abszess howe scho laung, mitn zucka howe a kane problem....des mit de brösl....i hob leida ka bodewaun....i hob storke ödeme ind fiass kau des damit zsaumhänga????? wöche soibn kaust ma empfön , i nimm imma ichtholan 50% ?