M
Gast
(Gelöschter Account)
du a-loch! hätt mi kana markiert,war i mein lebtog net in so an perversn thread glaundt![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
du a-loch! hätt mi kana markiert,war i mein lebtog net in so an perversn thread glaundt![]()
Hab I Di vo de Schwanzbuidln weggelockt? Tuat ma leid.du a-loch! hätt mi kana markiert,war i mein lebtog net in so an perversn thread glaundt![]()
wenn frech bist, hau i dir aufn Popsch
![]()
schu ok... ko eh de lupn moi kurz bei seitn legn. fiar di tuar is gern,hasizahndiHab I Di vo de Schwanzbuidln weggelockt? Tuat ma leid.![]()
I hätt heut Migräne.
schu ok... ko eh de lupn moi kurz bei seitn legn. fiar di tuar is gern,hasizahndi![]()
Red Du ned blöd daher sondern tausch Dich mim Klausi über altersbedingte Schlaflosigkeit aus.Dir fehlt doch immer was, du Memme. Gewöhn dich besser dran, sind die ersten Alterserscheinungen![]()
Red Du ned blöd daher sondern tausch Dich mim Klausi über altersbedingte Schlaflosigkeit aus.![]()
Boaaahhh ey, jetzt hab I grad erst gesehen, dass I bei "Internes--> User helfen Usern" aa gesperrt bin.das i wieder disqualifiziert werd![]()
au backe,wieso denn des? sicha weng deine grauslichn schwaunzfotos...Boaaahhh ey, jetzt hab I grad erst gesehen, dass I bei "Internes--> User helfen Usern" aa gesperrt bin.![]()
De san woanders. Mogst oans? Ich schätz eher, einer meiner hilfreichen Tipps is ned so guat kemma.au backe,wieso denn des? sicha weng deine grauslichn schwaunzfotos...![]()
na,muaß net seiDe san woanders. Mogst oans? Ich schätz eher, einer meiner hilfreichen Tipps is ned so guat kemma.![]()
Du hast ja echt koa Ahnung, wast versamst.na,muaß net sei![]()
I ko ma scho denken, wer des woar.wahnsinn!heitzutog waß kana mehr wos zum schätzn![]()
Du hast ja echt koa Ahnung, wast versamst.
I ko ma scho denken, wer des woar.![]()
Manst, Anfang April kriegst dann Frühlingsgefühle?och,i ko guad damit lem.u wer waß,vl gusterts mi in 3mo u mobb di,bis i ans kriag![]()
De Gutaussehende.ui...dei freindin??![]()
tjo...vl schu im märz.i hoff,du bist flexibl.Manst, Anfang April kriegst dann Frühlingsgefühle?
De Gutaussehende.![]()
Buidl schicken geht immer.tjo...vl schu im märz.i hoff,du bist flexibl.
Plastikblumen riachn oba ned.oooh...i hob rosenduft in da nosn![]()
Woher woasst?stimmt.oba DE schu![]()
riachst dass du net??Woher woasst?![]()