- Reaktionen
- 84.467
- Checks
- 8
Soll i messen höfen?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Von wegen wer hat damit begonnen: @Mitglied #381987: Ageh, gibt ja auch Frauen, die auf die Krummen stehtUnd das Bild ist vom Disney Film von 1996.
Klugscheißen kannst bei wem anderen
UiSoll i messen höfen?
Soll i messen höfen?
Moment... Vl soitast wissn, dass i ur schlecht woar bei da mathe matura oiso i garantier fiar nix. Ziffernsturz ahoi*ganzstillhinleg*
ich bitte darum!
jetzt kummt glei unendlich oft: "Jo bitte bei mir"
Ich wusste nicht, dass das dein Monopol ist.Und das Bild ist vom Disney Film von 1996.
Klugscheißen kannst bei wem anderen
Moment... Vl soitast wissn, dass i ur schlecht woar bei da mathe matura oiso i garantier fiar nix. Ziffernsturz ahoi
i hülf da beim HöfnMoment... Vl soitast wissn, dass i ur schlecht woar bei da mathe matura oiso i garantier fiar nix. Ziffernsturz ahoi
Du host a glick, i hob grod woarme wurschtfingerscheiss drauf, messt hoid nu 20 moi!
Von wegen wer hat damit begonnen: @Mitglied #381987: Ageh, gibt ja auch Frauen, die auf die Krummen steht
vorbei"schwindeln" gilt?ERSTER!
und ihr oarschlecha drängts eich jooo ned vua!
Also lass stecken.
Guade idee, i siach bei dicke dinger nämli eh nix mehri hülf da beim Höfn
Ich wusste nicht, dass das dein Monopol ist.
De Temparatur vau de Finga is in Moßbandl wuarscht!Du host a glick, i hob grod woarme wurschtfinger
Guade idee, i siach bei dicke dinger nämli eh nix mehr
Najo.... Es geht jo um jedn cmDe Temparatur vau de Finga is in Moßbandl wuarscht!
(Cave: Wortspiel)
Die nicht passenden Wörter die in seinem Kopf herum schwirren.