- Reaktionen
- 84.219
- Checks
- 8
wiar würd des ausschaun??a ned, wenn i dir recht schee dua?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wiar würd des ausschaun??a ned, wenn i dir recht schee dua?
Beweisedes nimmst sufurt zruck?#!
i lad di zum essen ei... i mach da den ganzen abend Komplimente... i massier dir den rücken... mehra?wiar würd des ausschaun??
sog amoi?! ^^ hostdu heit de foischn puiverl gschluckt???Beweise
des reicht nie u nimma!!i lad di zum essen ei... i mach da den ganzen abend Komplimente... i massier dir den rücken... mehra?
Bevur ma oan Verweis kriagn, wann zoagst uns deine des geht a ohne Puiverlsog amoi?! ^^ hostdu heit de foischn puiverl gschluck
des reicht nie u nimma!!
hmmm... i leg no an Musical/konzertbesuch drauf... langts jetz?des reicht nie u nimma!!
ko i dabei a fuaßmassage kriang?hmmm... i leg no an Musical/konzertbesuch drauf... langts jetz?
so a bledsinn!! wos woar des aufwändigste,wosd moi f a frau gmocht host?Bist du aber anspruchsvoll!
ja logisch.... die hab ich gar ned erwähnt, weil des ja selbstverständlich is ^^ko i dabei a fuaßmassage kriang?
gibts eh schu in an thread,suuuuchennnnBevur ma oan Verweis kriagn, wann zoagst uns deine des geht a ohne Puiverl
*schmacht*ja logisch.... die hab ich gar ned erwähnt, weil des ja selbstverständlich is ^^
so a bledsinn!! wos woar des aufwändigste,wosd moi f a frau gmocht host?
oiso... das fass ich als feste zusage auf ^^*schmacht*
vazöh..Des is scho a Zeitl her...
notiers moi...oiso... das fass ich als feste zusage auf ^^
So eine dämliche Studie mit dem vortschreitendem Alter verliert die GHaut nun mal an elaszität das hat mit BH hin und her nichts zu tun.Keine Brüste schauen jämmerlich aus ...................
So eine dämliche Studie mit dem vortschreitendem Alter verliert die GHaut nun mal an elaszität das hat mit BH hin und her nichts zu tun.
Du Antwortest aber schnell ich bin beeindruckt.Ach so gut kenne ich mich auch nicht aus.Hat es doch, aber mit dem Alter lernst selbst Du das auch noch .....................