- Reaktionen
- 14.941
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hom ma net,wiedaschaun!!Ich steh auf 75 B!
Ich auch denn die tun mir echt leid!Würd ich gern al sehn!!
oiso braucht ma bei dir händ wie a klodeckl...hom ma net,wiedaschaun!!
tz....des hättst schu dezenter beschreim kinnaoiso braucht ma bei dir händ wie a klodeckl...
jo wie jetzt....tz....des hättst schu dezenter beschreim kinna
Gibt es glaube es mir! Gibt sogar k und manchmal auch L!
Und dann gibt's die, welche man über die Schultern schupft und als Rucksack trägt!
na so in etwa:jo wie jetzt....
du bist jo immer fürs direkte
woih!oba bei hosntrager wird bei mir nix feicht. de find i schreckli!!'
nau wos jetzt.....kla oda groß..........na so in etwa:
fiar deine mini-tepf reichn sicha lilliputhänd,gö esther?!
nau wos jetzt.....kla oda groß..........
sans de glockn von da dorfkirchen oder die vom stephansdom
nau jo ma muss scho aufpassn........wenn die dame über dir is und hat so große glockn musst achtsam sein..das du ned dastickstHauptsache sie läuten
nau jo ma muss scho aufpassn........wenn die dame über dir is und hat so große glockn musst achtsam sein..das du ned dastickst
...de vom kirchnwirt u glei werdns f di läutn,wennst nu länga so neigierig bistnau wos jetzt.....kla oda groß..........
sans de glockn von da dorfkirchen oder die vom stephansdom
... hehe... i kenn schu dei todesursoche:Diese Gefahr habe ich unterschätzt. Ich werde drauf Acht geben
vasprochn.....i kummat demnächst noch OÖ.....daun kenn mas läutn lossn...de vom kirchnwirt u glei werdns f di läutn,wennst nu länga so neigierig bist
tut leid,i loß nur in NÖ läutnvasprochn.....i kummat demnächst noch OÖ.....daun kenn mas läutn lossn
... hehe... i kenn schu dei todesursoche:
aualvolles erstickn wg 90M
tut leid,i loß nur in NÖ läutn