R
Gast
(Gelöschter Account)
hast du ihn leicht schon gesehen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hast du ihn leicht schon gesehen
da bin ich doch mitten drin mit 17 x 5,5
wenn interessiert die Schwanzgrösse...................mich nicht
geh bitte , kenna ma des net umdrahn und dann die letztn zwa sochn weglossnwenn ich jemanden kennenlern muss der zuerst seinen namen sagen, dann artig männchen machen und als drittes die hosen runterlassen
i aaich frag immer nur nach Alter
gült noch obn und unten ah ?? do warat i dabeidas ist grundvoraussetzung
17 x 5,5 = 93,50 cm das is Rekord hiaz geh i sölba messnda bin ich doch mitten drin mit 17 x 5,5
Wals sooooooooooo lustig is ??warum bist du dann in wirklich jedem einschlägigem thread zu gast?
Jetzat host über a hoibe Stund Zeit ghabt zum Messn. Mir warten aufs Ergebnis.hiaz geh i sölba messn
mir is mei Frau dazwischnkumman , hot ma des Mosbandl weggnumman , gmant sie hot wos bessas zum messn und jetzt is nix mit messn mehrJetzat host über a hoibe Stund Zeit ghabt
Dös hamma gern. Grosskotzig an Internetanschluss und bloß oa Maßbandl im Haus.mir is mei Frau dazwischnkumman , hot ma des Mosbandl weggnumman , gmant sie hot wos bessas zum messn und jetzt is nix mit messn mehr
ok , i vasprich das , glei morgen kaf i no ans ............... wenn ma mei bessere hölftn net wida dazwischn funktDös hamma gern. Grosskotzig an Internetanschluss und bloß oa Maßbandl im Haus
Wos hat denn die immer zu funken. Is recht wuschig?wenn ma mei bessere hölftn net wida dazwischn funkt
jo seit neiem scha , KA wiso , owa is jo wurschtIs recht wuschig?
jo sichaheitsholbe zwa holbe , ma was jo niaI trink a Hoibe mit fier Di.
jo sichaheitsholbe zwa holbe , ma was jo nia
Fangst jetzat scho wieda mit Deinem Apfelsaft an?i hätt an guaten Most daham