S
Gast
(Gelöschter Account)
du meinst so an tollen Thread kann man überhaupt verwässern?
aber eh klar, Patentrecht ist a heikle Gschicht, nix mehr davon in der Öffentlichkeit
jep ganz genau
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
du meinst so an tollen Thread kann man überhaupt verwässern?
aber eh klar, Patentrecht ist a heikle Gschicht, nix mehr davon in der Öffentlichkeit
also bei meinem ist die länge variabel, ich bin single, ich such mir dann aus was ich will
bitte nicht schmollen ja 13 cm passen genau
nur so als hinweis für das geheimprojekt ... 13 ist ein scheißfaktor zum rechnen
nehmts 10, oder 5
wird ja immer besser ... glaub ihr wollt mich zum Weinen bringen
Super gellllllllllllllllllljöööööööööööööööööööööööö endlich... der ultimative schwanzlängenthread... dass ich das noch erleben darf....
jöööööööööööööööööööööööö endlich... der ultimative schwanzlängenthread... dass ich das noch erleben darf....
ich hol schon mal die Kabelrolle
de 3 mit an klanan schwanz ois 10cm hätti gern kennt
eigentlich a ur fade gschicht, wenns so anonym is
jo foi, her mit de loo.....ä....namen
i sogs glei, i wors ned
Najo olle drei zsaumman kummatn a auf fost 30de 3 mit an klanan schwanz ois 10cm hätti gern kennt
oba aufpassn bam aufwickln , am schluss sans dann imma so empfindlichich hol schon mal die Kabelrolle
i steh zu meim schwinger
schwinger in zusammenhang mit der länge?
meina passt locker auf a tixo roin, auf a lareoba aufpassn bam aufwickln , am schluss sans dann imma so empfindlich
Zum pinkln wirds jo ollemol reichnDer längste Schwanz nützt einen nichts, wenn ma ned umgehen kann damit
oba aufpassn bam aufwickln , am schluss sans dann imma so empfindlich