- Reaktionen
- 6.589
nur haben Kranfohrer am Freitag frei)des wird mei romantischtes date ever, burschn!!!🏗
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
nur haben Kranfohrer am Freitag frei)des wird mei romantischtes date ever, burschn!!!🏗
Des is schou boid wia "Liebesgschichtn und Heiratssochen"des wird mei romantischtes date ever, burschn!!!🏗
ma jo...wie romantisch)Des is schou boid wia "Liebesgschichtn und Heiratssochen"
Hecktür/seitentür auf und neben is auto pischenJop, such einmal in Wien als Fahrer eine Pinkelstätte.
wenn des mit dem typn do om nix wird, wär des zumind. a guada plan BDes is schou boid wia "Liebesgschichtn und Heiratssochen"
I hoff du bringst eahm a leeres Sackerl mitnaaa...bin mit mein gackerl-sackerl aufn weg zu ERM auffi
na supai hob nur 1 dabei....in da not miass mas uns teilnI hoff du bringst eahm a leeres Sackerl mit
nur in der kurzn Wochn.nur haben Kranfohrer am Freitag frei)
Sharing is caringna supai hob nur 1 dabei....in da not miass mas uns teiln
wie? moch kan schmäh!! i bi glei om
Bessa warat daun da Plan K, da Kevin hät Zeitwenn des mit dem typn do om nix wird, wär des zumind. a guada plan B
bist no immer am raufklettern???...des muaß ja a enorm hoher Kran sei)???wie? moch kan schmäh!! i bi glei om
mhm .... i bi oba hoit a voi aupockt!bist no immer am raufklettern???...des muaß ja a enorm hoher Kran sei)???
weus heit so koit is)??????oder mochst dazwischen a Picknick??Is da Maun deiner Träume heit überhaupt do???mhm .... i bi oba hoit a voi aupockt!
Nylon is sehr dehnbar, sie wird ja sicher Halterlose strümpfe dabei habenHättst da a Bungee Seil mitgnommen, warat gscheiter gwesen. Dann war I a zuschaun kommen.
weus heit so koit is)??????oder mochst dazwischen a Picknick??Is da Maun deiner Träume heit überhaupt do???
Host erm scho gwunken,riat si do oben wos???
ma,ein Gedanke....ich hab mir a scho gedocht warum die Esther soiche Strapazen auf sich nimmt)..is leicht der Stevo obn? Oder der Bulsi?