"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Gratulation​
aun den​
adi​
zu​
1000
Postings​

:klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch: :klatsch:
danke, danke, danke​
in eurer gesellschaft machts spass, auch wenns manchmal nicht so wichtig ist was i schreib. eigentlich ja nie wichtig, aber spass machts!
 
ich hab ein paar brezn für euch ausm biergarten mtgebracht, mit lecker Münchner Bier...
Es wird Sommer...
 
siehst..... die sandy hat des checkt :cool: :mrgreen:
klar, assioziative frauenlogik, aber des mit dem franzl und dem mike is a sooo offensichtlich. ich weiss nur noch nicht welche rolle benno und adi in der beziehung spielen.
 
aber des mit dem franzl und dem mike is a sooo offensichtlich.

jo sandy es is offnsichtlich das da franzl und da mike 2 sehr freindliche menschn san de imma bitte und danke sogn, zeugt vo guada kinderstube :daumen:
 
klar, assioziative frauenlogik, aber des mit dem franzl und dem mike is a sooo offensichtlich. ich weiss nur noch nicht welche rolle benno und adi in der beziehung spielen.
wie pickats scho sagt, gibts das wort "frauenlogik" gar nicht. klingt ja viel zu futuristisch!
und welche rolle wir da spielen?
sei doch nicht soooo neugierig!
brezen und bier nimm i an. danke. wenn i nochmal auf die welt komm, dann werd i sagn: ich bin ein münchner (oder münchener) is aber wurscht.
apropos wurscht. hast a weisswurscht mitbrocht?
 
jo sandy es is offnsichtlich das da franzl und da mike 2 sehr freindliche menschn san de imma bitte und danke sogn, zeugt vo guada kinderstube :daumen:

zeugt??? :shock: geh mike bleib locker... ihr kriegts des kind scho gebacken :mrgreen: ;)

magst an kaffee bevorst jetzt zurnig wirst? :oops: :mrgreen:
 
weisswürscht gibts um die zeit koane adi, des miassast wissn.

neugierig bin ich, trotz exzellenter kinderstube meine herrn, weitermachen.
 
weisswürscht gibts um die zeit koane adi, des miassast wissn.

neugierig bin ich, trotz exzellenter kinderstube meine herrn, weitermachen.
siegst, gibts scho no weisswürscht. is ja noch später nachmittag
 
Zurück
Oben