- Reaktionen
- 44.744
- Checks
- 61
Also nicht nur heute, sondern generell wär ich glücklicher wenn meine Nachbarin ned so doof wär
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Du solltest wieder nach Wien ziehen, wir haben genug davonWenn's trocken bleiben würde.... wird's aber nicht spielen
Beneidenswertdas ist dann bei Männern abwechslungsreicher als bei Frauen....
Hob i scho amoi wo ghert, jo ..Kennst a, goi...
des is liab von dirI würd dir a Stückl vergunna... aber du braucherst ja sogar für a Tiramisu wahrscheinlich a Alibi...
Logisch...womit könntest sonst noch an Längenvergleich mit mir mochn?t'schuldigung...reden wir jetzt über die nase?
So a klane Motorradltour kau scho guat sei ..des is liab von dir
....gaunz im Gegenteil - i hob scho meine Freiheiten - a bissl wos geht imma
....gaunz im Gegenteil - i hob scho meine Freiheiten - a bissl wos geht imma
Mit ihrem klan Finger..Logisch...womit könntest sonst noch an Längenvergleich mit mir mochn?
kommt drauf an... muss es echt und lebendig sein?Logisch...womit könntest sonst noch an Längenvergleich mit mir mochn?
Beim Timen bin i große Klasse@Mitglied #652025 wennst nu ausruckst Richtung St. Pölten machen wir einen Quickie...
Miassats owa timen, weil i mit 2 anderen unterwegs bin....
Beim Timen bin i große Klasse
san die 2 anderen Damen?
hoppala - jetzt siag i grod das scho fost Fünfe is - oje tuat ma lad - auf den Genuß meiner Betreuung muasst heit leider vazichten - hob no an Termin
HobmMit ihrem klan Finger..
Vergiss es...i hob koane Dildos!kommt drauf an... muss es echt und lebendig sein?
Passt. So moch ma des.Aber des zählt jetzt so wie wennst a Tiramisu kriagt hättest, goi @Mitglied #652025....
Sabbert ned zvüWerd in der Nacht von dir träumen - und vom Tiramisu.
Daunn kriagat i eh a leichte Tetschn vo meiner Frau.Sabbert ned zvü
nein...klodeckel-grösseHobmZwergekleine Menschen überhaupt kleine Finger?
und schon verlässt der greg trutzig den spielplatz.Vergiss es...i hob koane Dildos!