- Reaktionen
- 3.631
- Checks
- 8
Kannst des mit de zecherln a?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kannst des mit de zecherln a?
Was i jo eh und auf de wiedergeburt freu i mi a!Sies positiv, du bist etwas Wunderbares.
Das muss sie vor dem Spiegel machen.......geht sich mit dem normalen Blick hinunter nimma ausKannst des mit de zecherln a?
Ich kann es bestätigen. ......
Du bist voll am Leben und wahnsinnig scharf!
Nau nau nau Afferl samma neidisch?Warum fett? Wie heißt denn das aktuelle Haustier vom Richard Lügner? Ihr habt ja den gleichen Altersabstand ....
los no a bisserl laut sei....wast eh wos ma mit de weibsn ob 30 mocht...wennst runzlat wern, sie a seuch namens celulitis ausbrat, die quastln da schwerkroft gehorchen und beim sitzen auf de oberschenkaln zum liegn kumme....i denk du wast wos ma do mochtAber muss das so laut sein?
Oidaaaaa.....de Fiaß in de Hond und renna.i denk du wast wos ma do mocht
NÖ, bestimmt nicht, meine ist jünger als ich!Nau nau nau Afferl samma neidisch?
Do rüttelt wer am Watschnbam.los no a bisserl laut sei....wast eh wos ma mit de weibsn ob 30 mocht...wennst runzlat wern, sie a seuch namens celulitis ausbrat, die quastln da schwerkroft gehorchen und beim sitzen auf de oberschenkaln zum liegn kumme....i denk du wast wos ma do mocht
Spiegel? Spiegel! Die sind alle verhängtDas muss sie vor dem Spiegel machen.......geht sich mit dem normalen Blick hinunter nimma aus
Sicher...i bin kuhlKannst des mit de zecherln a?
Nau nau nau Afferl samma neidisch?
Scheißt euch nicht an, auch im hohen alter hat man noch knackigen Sex.......also es kanckt mal da und dort. Man sieht sich tief in die Augen......lächelt und sagt: Um die Verletzungen kümmern wir uns späterNÖ, bestimmt nicht, meine ist jünger als ich!
Wir haben noch keinen Pensionistensex, wir sind ja beide noch jung!
Do rüttelt wer am Watschnbam.
Wir haben noch keinen Pensionistensex, wir sind ja beide noch jung!
los no a bisserl laut sei....wast eh wos ma mit de weibsn ob 30 mocht...wennst runzlat wern, sie a seuch namens celulitis ausbrat, die quastln da schwerkroft gehorchen und beim sitzen auf de oberschenkaln zum liegn kumme....i denk du wast wos ma do mocht
fottoooooooos!Do rüttelt wer am Watschnbam.
OT: Wo bleiben die Fotos? Bei uns Mädels hobtsas jo a heiß diskutiert..
De mochn an auf dicke Hose...fottoooooooos!
Is der scho so alt?
Also wenn du meinst ich hätte Pensionistensex aufgrund des Alters meines Mannes, dann schießt du dir ins Knie
Des kennan jo nur 13 Leit sehn. Und de kennan di wahrscheinlich eh persönlich.i hob ans in mein album...
Das dicke versteckt sich unter der Hose oder?De mochn an auf dicke Hose...
Eher über der Hose unterm Shirt.Das dicke versteckt sich unter der Hose oder?