"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

griass euch

4.)
ach franzl :roll: :mrgreen:
i vertrag ja ned einmal den geruch von "ausnwasserkommende" sochn,

3.)
ausser an zirberl wenn er eiskalt ist, aber des is a gfährliche sache, da hängt sich vü frau um dein hals
:mrgreen: ansonsten bacardi, captain morgan

2.)
und vermisst hast mi auch?? :shock: uiii, des zeigt mir dass du mi ned kennst, alle de mi kennen sagen nur "bleib fern" :mrgreen:

1.)
i hab scho einen frühstückmacher, i brauch keines machen....gell franzischatzibutzi?? "blinzel" :)
satan in der hölle wie i mi für a frühstück erniedrige :mrgreen:

1.) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
do woas jetzt wieda - de kretz,n in dia :klatsch: :klatsch: :klatsch:
aber kein problem pickatsherzibinkbärlimausischwanzi mach ich doch gerne :mrgreen: :D und freu mich auf dein zubereitetes abendessen :daumen: :daumen:
(das mit dem "zum frühstückbleiben"hat eine ähnliche rechtliche relevanz wie ein "eheversprechen" und substitute werden nicht akzeptiert) :nono: :nono: :nono:

2.) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
allein daran, :ironie: liebste :ironie: pickats kannst du ersehen dass ich anders bin als die anderen :mauer: :mauer: :mauer:

3.)wos bitte ia a zirbel :?: :?: - waunn,sd beichd,n duasd (mia sogs,d wos des is) besurg i da an ois aundare ah :daumen: :saufen: :saufen: :saufen:

4.)UND WOS MOCH I JETZT :?: :?: :?: i bin jo vom schdeanzeichn krebs - jetzt sog oba ned des host net gwussd :mad: :mad: du woasd jo ane vo da easdn de auf mei vuaschdöllung gschriem hod :mauer: :mauer:

i woa oiso nua a bülliges (ausmwossakummandes schbüzeig) des guad gnua is zum frühstück mochn
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

und des soll i glaum :?: :?: :?: na na mid mia ned i hob di eakaunnd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: rauhe schale weicher kern :daumen: :daumen: so wia i i :trost: :trost: krebsgeborener :mauer: :mauer:

so jetzt sag endlich ob dir alles andere geschmeckt hat :)

waren die spiegeleier in deinem sinn :?: :?: -was sagst du zur marmelade :?: :?: ....

red loss da ned ois aus da nosn zahn-bisd jo sunsd ah ned so

bis später :daumen: :daumen: :daumen:

Was willst denn für einen Film sehen??
3 Schwänze für ein Halleluja ? :mrgreen:

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

bei der hitz reicht ana :mrgreen: .....
und stell di net so an beim frühstück machen gell .... i übernehms erst wieder nächste woche :mrgreen: .....

@pickats ...... i hab eh schon gsagt das ich ein gwand brauch und du net :mrgreen: ....
mir is heiss und do hob i imma blede iddeen .... oba findn dazua tut sich immer wer :mrgreen: ...

frechmaldiezungezeig ggg ...

@franzl ..... waunn bistn geborn ?

lg katzenaugal

schdet im profüh :daumen: :daumen: :daumen:

herst spü net vasteckaln mit mir sogs afoch aussi , mog net nochschaun bin faul :mrgreen: ....
i frog nur weil i a so a krebsal bin weisst ? :mrgreen: und wennst gorschtig bist sog i des mein schatzal und die kummt daunn und und und ..... :mrgreen:

lg katzenaugal

eraser so gemein kannst ned sein, gelle ??
doch du kannst :confused:
"notiz: morgen kaffeetratscherl meiden"

franzl "zubereitetes abendessen" :shock: irgendwo hats da an hund in unserm techtlmechtl :roll:

(das mit dem "zum frühstückbleiben"hat eine ähnliche rechtliche relevanz wie ein "eheversprechen" und substitute werden nicht akzeptiert)
eh...eh...eh...versprech.... wos :shock: :shock:
warum schreckst mi so?? warum haust ma so böse wörter am kopf ?? is ja furchtbar...und des mir :confused:

a zirberl is ein schnaps der mit tannenzapfen angsetzt wird...oder so, kummt aus steiermark und tirol soviel i weiss und is einfach nur.... a g´fährliche soch :mrgreen:

rauhe schale weicher kern
ahjo ??? jetzt hats mi vom sessel g´haut :mrgreen:

und maaa tua ja ned sudern, na bist eh ka spielzeug..... solang du ned herumweiberlst :mrgreen:
nur ernste absichten hab i a keine, wenn dann benutz i di nur...sexuell ausbeuten oder so :mrgreen:
aber i schwör..... i vasprich da nix was du ned halten kannst :cool:
i fühl mi im meer eh wie daheim, bin ja auch a wassermann nur essen wü i halt nix was ausn wasser kummt, da grausts ma einfach...

und jep dei frühstück war perfekt...bis du es halt mit wasserklump verdorben hast, bei der marmelade kann nur passieren dass i de ganzen fruchtstücke rausklaub, weil die mag i ned auf mein kipferl... i bin halt a fitzlerin, i hol auch erbsen ausn jedem essen raus, und rosinen sowieso

sog nu amoi du bist net haglich und afoch gstrickt :mrgreen: :mrgreen: ....

schnödavonrenn .... ;)

lg katzenaugal

bin i eh :mrgreen:.....
kriegt ja jeder a bedienungsanleitung bevor er sich mit mir einlasst, einfacher gehts ja nimma :mrgreen:

Servus Ihr Süßen, :mrgreen:

pickats, ich mag Dich (zumindest teilweise :mrgreen: ).
Du magst keine Rosinen, keinen Fisch (obwohl für Räucherfisch könnt´ ich mich schon erwärmen) und Du bist nicht dem Alkohol verfallen.
Und Du liebst Hunde.
Es denkt auch jeder, ich bin ein Fischfanatiker, nur weil ich vom Wasser komm´.

Und sissidingsda, wenn ich Dich um was bitten dürft´. Nimm´ net immer soviele selbe Smilies hintereinander und vor allem immer dieselben. Oder bringt Dir des was? Najo, dafür kannst gut schleimen, wennst was zu Essen aufzählst. ;)

Des mit dem Zirbenschnaps hab´ ich auch schon gehört, daß der gut sein soll. Den kriegt man aber net überall, so wie ich des mitgekriegt hab´. Und sag net immer gleich, daß alles weibermäßig ist, nur weil Du es net magst. I find net, daß des Weibergetränke san, die Du aufgezählt hast. Immer diese Verallgemeinerungen. :roll: Wann fahrtsn genau los nach Tirol?

herst spü net vasteckaln mit mir sogs afoch aussi , mog net nochschaun bin faul :mrgreen: ....
i frog nur weil i a so a krebsal bin weisst ? :mrgreen: und wennst gorschtig bist sog i des mein schatzal und die kummt daunn und und und ..... :mrgreen:

lg katzenaugal

dua ma ned drohn suns,d wia i bockig :mad: :mad:

24.juni erste dekade/ascsendent jungfrau :mrgreen: :mrgreen:

und welche art krebserl bist du :?: :?:

Und sissidingsda, wenn ich Dich um was bitten dürft´. Nimm´ net immer soviele selbe Smilies hintereinander und vor allem immer dieselben. Oder bringt Dir des was? Najo, dafür kannst gut schleimen, wennst was zu Essen aufzählst. QUOTE]

der name ist SISSISFRANZL - so viel zeit und wertschätzung sollt schon sein ich verhunz die namen der anderen ja auch nicht-

ROXYMUSIK(dingsda)

-und alles was hier serviert wurde hab ich auch selber eingekauft-zubereitet-weggeräumt (hod ma jo kana khoifn) [nurfürdichkeinesmileysverwend!!]

1
eh...eh...eh...versprech.... wos :shock: :shock:
warum schreckst mi so?? warum haust ma so böse wörter am kopf ?? is ja furchtbar...und des mir :confused:

2
nur ernste absichten hab i a keine, wenn dann benutz i di nur...sexuell ausbeuten oder so :mrgreen:

1
die pickats woa schbrochlos,die pickats woa schbrochlos,die pickats woa schbrochlos,die pickats woa schbrochlos,die pickats woa schbrochlos,die pickats woa schbrochlos,
das i des no dalem deaf :mrgreen:

2
jo benutz mi :klatsch: :klatsch: :klatsch:

aus spaß wurde ernst und ernst kann jetzt schon laufen - für mich auch ohne ernst :p und ohne obsichd,n

aber schön(gut) das dir einiges geschmeckt hat

ich werd mir wieder was überlegen - vielleicht was mehrgängiges
(ohne aus,n wossa -rosinen-bier-wein,....)

:p i bin hobbykoch und ned da david copperfield :shock:

oba i wia scho wos zaumbringa :daumen:

dua ma ned drohn suns,d wia i bockig :mad: :mad:

24.juni erste dekade/ascsendent jungfrau :mrgreen: :mrgreen:

und welche art krebserl bist du :?: :?:

tua net herum weibaln do :mrgreen: .... geht jo do wie ma sieht :mrgreen: .....
i hoff oba nur im sternzeichn a jungfrau ois dekade :mrgreen: ....

hmm hobbykoch .... vom serviern do hobn ma net vü oiso loss da moi wos einfoin fia uns mädls .....

i hob gern wos siasses muass i nu erwähnen ....

@roxane .... woit schon a vamissten anzeige aufgeben der urlaub kann do no nit do gwesen sein oder ? .... hm vorraussichtlich fohrn ma donnerstag ;) .....

lg katzenaugal

i hob gern wos siasses muass i nu erwähnen ....
lg katzenaugal

oiso mei sacher is legendär (ohne rosinen-fisch-bier-wein vaschbrochn)

ana des woa jo de aundare :mrgreen: :mad:

und i bin a a gaunz a siassa :mrgreen: :daumen:

UND WOS FIA A OAT KREBSAL BIST DU

oiso mei sacher is legendär (ohne rosinen-fisch-bier-wein vaschbrochn)

ana des woa jo de aundare :mrgreen: :mad:

und i bin a a gaunz a siassa :mrgreen: :daumen:

UND WOS FIA A OAT KREBSAL BIST DU

i bin a juli krebsal ....
bist echt sooo siass dast di aunpreisn muasst :mrgreen: :mrgreen:

daunn los moi dei sache kostn :mrgreen:

lg katzenaugal

i bin a juli krebsal ....
bist echt sooo siass dast di aunpreisn muasst :mrgreen: :mrgreen:

daunn los moi dei sache kostn :mrgreen:

lg katzenaugal

jetzt miass ma scho a bissal genauer werden :cool:

SACHE :mrgreen: oder SACHER :daumen:

nua damid,s daunn ned haassd i häd...

muass mi via a randl vatschüssn - möd mi wieder

jetzt miass ma scho a bissal genauer werden :cool:

SACHE :mrgreen: oder SACHER :daumen:

nua damid,s daunn ned haassd i häd...

muass mi via a randl vatschüssn - möd mi wieder

upsss do hot sich a fehler eingschlichn .... mein kloraweise a sacher .... wast eh wos sache is de sacher is sache :mrgreen: :mrgreen: ......
und ka sorge bei uns hasts nix .....

lg katzenaugal

Ach Sissi :roll: ...RoxyMusic (da gehört ein c hin mein Lieber kein k) wäre keine Verhunzung für mich, aber wennst so sehr darauf bestehst, werd´ ich ma zusammenreißen für Dich. Und danke für die Nichtbenutzung der Smilies.

Nana Katzenaugal, noch 3 Wochen bis zum Urlaub oder noch 13mal arbeiten (Feiertag schon weggerechnet). Des schaff´ ich auch noch. Hab´ ja meine Arbeit. Apropos Arbeit, ich verzupf´ ma wieder.

Ach Sissi :roll:
. . .
noch 3 Wochen bis zum Urlaub oder noch 13mal arbeiten (Feiertag schon weggerechnet). Des schaff´ ich auch noch. Hab´ ja meine Arbeit. Apropos Arbeit, ich verzupf´ ma wieder.
Sach doch wenigstens S.Franzl, weil er ja ein Mann ist! Halt der von der Sissi! :mrgreen: Oder Es-Franzl, weil Sissi ja eigentlich Elisabeth hieß. Und wenn er schon so gut kocht, kann man sich´s mit "Ess Franzl" ganz gut be-eselsbrücken! :mrgreen:

3 Wochen = 21 Tage
21 Tage weniger 3 Wochenenden à 2 Tagen = 15 Tage
15 Tage weniger einen Feiertag = 14 Tage

Wie jetzt? Oder hast Du heute auch schon abgerechnet? Dann müsstest Du jetzt aber Zeit haben und Dich nicht wieder verzupfen! :mrgreen:

Über "Roxane" mehr per PN! :mrgreen:

Ach Sissi :roll: ...RoxyMusic (da gehört ein c hin mein Lieber kein k) wäre keine Verhunzung für mich, aber wennst so sehr darauf bestehst, werd´ ich ma zusammenreißen für Dich. Und danke für die Nichtbenutzung der Smilies.

Nana Katzenaugal, noch 3 Wochen bis zum Urlaub oder noch 13mal arbeiten (Feiertag schon weggerechnet). Des schaff´ ich auch noch. Hab´ ja meine Arbeit. Apropos Arbeit, ich verzupf´ ma wieder.

hallo roxane!

extrafiadiwiederkanesmileysvawenddesmoiaberichversprechnichts

hob i do guad hikriagd mit

RoxyMusic :)

bin eh ned haglich sog (schreib) afoch fraunz-oda franzl-oda franz so wie ich auch signiere :bussal: (wea hod des jetzd do...??)

soooooo ....
was hat sich getan in der zwischenzeit .... wie i seh nix ..... najo lossn a scho ole noch :mrgreen: ....
wünsch euch nu an schönen abend ......

@eraser net vergessen gell :mrgreen: :mrgreen:

lg katzenaugal

Zurück
Oben