G
Gast
(Gelöschter Account)
wos, i habt scho Fernsehn?Jo kennst du den Film ned?
Wo a Kindermädchen mit dem Kind im Auto a jede rote Ampel anbläst und die glei auf grün umspringt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wos, i habt scho Fernsehn?Jo kennst du den Film ned?
Wo a Kindermädchen mit dem Kind im Auto a jede rote Ampel anbläst und die glei auf grün umspringt
Naa...Hast ka hofschlachtung?
Jo kennst du den Film ned?
Jetz muss sich eh jeder an kaufen sunst brennst umsunst die neue giswos, i habt scho Fernsehn?
Nur eier?Naa...
bei uns geht´s eh scho boit zua wia bei die RussnJetz muss sich eh jeder an kaufen sunst brennst umsunst die neue gis
Sicher!wos, i habt scho Fernsehn?
.. goar nedFilmtitel: „Warum liegt hier Stroh“ ?
Auch keine Hühnereier nimma, da Schwiebua konnte wegen dem Gockel ned schlafen.. der hod in da Nocht imma gekrähtNur eier?
.. goar ned
..mahr als des retro bidet bestimmtSicher!
Aber des Kastl hauma vor 4Joahr aufn Dachboden gestellt.
Sigst... du erinnerst mi jz grod daran, dass i des Fernsehkastl beim "schwarzen Brett" reinstellen könnt. .. ob nu wer an Röhrenfernseher mog?
hätt a mitkrähen sollnAuch keine Hühnereier nimma, da Schwiebua konnte wegen dem Gockel ned schlafen.. der hod in da Nocht imma gekräht
Jetzt muss ich mal meinen Schwanz richten, nur zur Info ..
noch links oder noch rechts?Jetzt muss ich mal meinen Schwanz richten, nur zur Info ..
noch links oder noch rechts?
Danke!Jetzt muss ich mal meinen Schwanz richten, nur zur Info ..
Na aufstehn und schepfnhätt a mitkrähen solln
Danke!
Sehr lobenswert deine Mitteilungen. Wennst jz nu berichten könntest, ob nach rechts oder links?
Nur zu analytischen Zwecken versteht sich
HeidiAufi..
guat das i des woas, das ma ned aus dem Rytmus kommenAufi..