- Reaktionen
- 16.747
- Checks
- 5
Nein, aber einige größere Dinge (wie Prüfungen und so). Herzlichen Dank der Nachfrage.Bist im 3. Monat??![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nein, aber einige größere Dinge (wie Prüfungen und so). Herzlichen Dank der Nachfrage.Bist im 3. Monat??![]()
Also die Ausnahme bestätigte die RegelUnd i hät ganz gern amal an Mann der ka Vollidiot ist, aber stellt sich raus, die gibt's einfach nicht.![]()
Subtil.Also die Ausnahme bestätigte die Regel![]()
Doch, doch.Und i hät ganz gern amal an Mann der ka Vollidiot ist, aber stellt sich raus, die gibt's einfach nicht.![]()
Doch dochDoch, doch.
Da gibt's einige![]()
Gleich und gleich gesellt sich gern, heißt's im VolksmundUnd i hät ganz gern amal an Mann der ka Vollidiot ist, aber stellt sich raus, die gibt's einfach nicht.![]()
Gegensätze ziehen sich an.Gleich und gleich gesellt sich gern, heißt's im Volksmund![]()
tjo.... pech. donn soit ma des besser obschoffn.Und i hät ganz gern amal an Mann der ka Vollidiot ist, aber stellt sich raus, die gibt's einfach nicht.![]()
Oh jewenn keine zweite OP nötig ist
Ned bei mir …Oh je.
Des klingt ned guat.
Und was willst mir damit sagen?Doch dochDann müsste es dir beweisen und dir eine heiße und lustvolle Zeit bereiten
![]()
Klingt trotzdem ned guatNed bei mir …
Heit warrats wirklich scho recht heast...da bin i geeicht. im sommer in der umgebung vo Turin woa die stroßn so fetznfertig, das i glott des offroadfoahn ah nu glernt hätt.
wenn die löcher größer als 1 m² woan homs wenigstns hiatln aufgstellt. und der ganze schotterdreck hot si in die kreisverkehreinfahrten angsammelt.
wegn dem scheiß hob i locker a stund valurn...![]()
mi juckts ah scho in die gasgriffln.....Heit warrats wirklich scho recht heast...
Ma hearts a scho foarn..
Vielleicht deck is kurz amoi ab..mi juckts ah scho in die gasgriffln.....![]()
Und streichle sie a bisslVielleicht deck is kurz amoi ab..![]()
Des mogs eh recht..Und streichle sie a bissl![]()
a weng gstreichlt hob is heit ah schonVielleicht deck is kurz amoi ab..![]()