- Reaktionen
- 19.451
kloa - do los i mi ned lumpenDu bist a gern am Unterwäsche shoppen???
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
kloa - do los i mi ned lumpenDu bist a gern am Unterwäsche shoppen???
Und a ned schoasseln wenn Damen anwesend san, goi...warat ma no ned aufgfoin - owa jetzt wos das aunsprichst werd i vermehrt auf Körperhygiene achten
du derfst ned von dia auf aundare schliassnUnd a ned schoasseln wenn Damen anwesend san, goi...
Des is sicha woar..du derfst ned von dia auf aundare schliassn
Kau i nachvollziehen...Morgen muass i eh an Aunzug kaufn gehn - i bin jetzt schö nervös.
Es wird mi glücklich mochen wenn i des hinter mia hob.
des is wieda a gaunz aundare LigaKau i nachvollziehen...
I brauchat a Paarl Motorradhandschuach...
Gartenhandschuach???des is wieda a gaunz aundare Liga
do kinnt i stundenlaung schoppen - in diese verruchten Shops geh i owa nua allan
zur Zeit foa i mit Haundschuach vom Obi - des san suppa - aus da Goatenobteilung - im Summa perfekt
genauGartenhandschuach???
Da Louis hat laut Werbung welche in da Aktion..genau
do gibts heitzutog scho richtig modische Exemplare - ma tat ned glaubn das des kane Motorradhaundschuach san
nua zerlegn suitats di hoid ned damit
i muass ma e boid wieda a Öl und an Ölfilter holn - daun schau i ma a richtige Haundschuach aun.Da Louis hat laut Werbung welche in da Aktion..
De mecht i ma anschauen..Vanucci glaub i...
Bestellen, gleich in 3 Größen, die ned passen schickst retourDa Louis hat laut Werbung welche in da Aktion..
De mecht i ma anschauen..Vanucci glaub i...
I foahr sowieso ins Geschäft..Bestellen, gleich in 3 Größen, die ned passen schickst retour
Aber obacht - Vanucci schneidert in Kindergrößen!
Eine ThaiHi, wenn Ihr Lust habt, dann schreibt einfach, was Euch heute glücklich machen könnte/würde.
Egal was, auch Phantasien von A - Z..
Und bitte, seid lieb und schön wild.
Lg T.
Geh, der Blödemie bin ich entkommen....corona...
Das wäre ein fall für:Man entkleide und bade mich, wasche mein Haar und pflege es, Maniküre und Pediküren, salbe mich und putze meine Zähne, bekleide mich und trage man mich zu meinem bequemen Stuhl, bringe man mir Kaffee und Cantuccini mit Mandeln.
Keine Ahnung ob es mich glücklich machen würde - owa selber will ich grad auch nicht.