M
Gast
(Gelöschter Account)
Ja, sie ist Lehrerin, musste sein
Ist aber weggezogen
Ist aber weggezogen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bist du unser Nachbar?Ja natürlich, regelmäßig seid ca. 3 Jahren.
Sie ist zwar verheiratet, aber ihr Mann ist sehr oft in Dienst. Da kann mann doch die nette Nachbarin nicht alleine lassen
Hab mir gerade euer Profil angesehenBist du unser Nachbar?
Wie ist es danach weitergegangen?
Die Schnecke ist meine EhefrauHab mir gerade euer Profil angesehen
Und muss sagen leider nein.
Die schnecke auf den Fotos würde ich aber
Als nicht Nachbarn gerne mal ficken.
Interesse?
Die Schnecke ist meine Ehefrau
Hehe, manchmal hat sie richtig voll geschleimte löcherDu hast eine Schnecke geheiratet?
Lehrerin?I bi miard... 1. Hob i heit frei u 2. in da oarbeit werd i fiars 37x erklärn zoiht, do net
Sozialpäd.Lehrerin?
Menschen mit besonderen BedürfnissenSozialpäd.
Jo, obwoih des sogt ma nimma, jeder hot BedürfnisseMenschen mit besonderen Bedürfnissen
Und wie hast des jetzt? Zu meina schuizeit homs olle no deppate gsogt, des derf ma nimma, des vasteh i a, oba wie sogt ma do jetzt dazua?Jo, obwoih des sogt ma nimma, jeder hot Bedürfnisse
Menschen mit BehinderungUnd wie hast des jetzt? Zu meina schuizeit homs olle no deppate gsogt, des derf ma nimma, des vasteh i a, oba wie sogt ma do jetzt dazua?
Oda Menschen mit Beeinträchtigung,obwoi da san Gsunde a oft dabei!!!Menschen mit Behinderung
Hom de Leit kane ondare Surgen ois sie dauernd gedaunken zu mochn wia ma dazu song? Jetzt sama wieda am aunfaung, Behinderte hots eh imma ghassnMenschen mit Behinderung
Esther 38 ist hoffentlich nicht dein alter, vor 25 Jahren wärst du 13 gewesenIii... Oba schu 25j her... Woar fein, woar oba aus, ois er wegzogn is
Genau... Denn de hob i a, weil i a Lesebrille zB hobOda Menschen mit Beeinträchtigung,obwoi da san Gsunde a oft dabei!!!
Hehe, es gibt Menschen mit Beeinträchtigungen und Deppen, des san zwa vaschiedene GruppenOda Menschen mit Beeinträchtigung,obwoi da san Gsunde a oft dabei!!!
Tjo... Wos soi i song.. I moch den Job seit 26j...i kinnt da vü dazöhnHom de Leit kane ondare Surgen ois sie dauernd gedaunken zu mochn wia ma dazu song? Jetzt sama wieda am aunfaung, Behinderte hots eh imma ghassn