S
Gast
(Gelöschter Account)
hopfen und malz
Du zahlst ? ................
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hopfen und malz
gerne, außer du bist so wie - eh scho wissenDu zahlst ? ................
morgen....abtrinken, letzte Chance.passt bin dabei muagn duart
und i hob ka zeit...des is so grausam. i trog trauer....passt bin dabei muagn duart Anhang anzeigen 4669664
des überteuerte bier und die faden stelzen san jetzt aber ned der reisserund i hob ka zeit...des is so grausam. i trog trauer
geh auf an fußballplaz oder in die eishalle, oder in manche hüttn in der stadt. dann weißt was überteuertes gschloder is.des überteuerte bier und die faden stelzen san jetzt aber ned der reisser
und i hob ka zeit...des is so grausam. i trog trauer
i bin ned in wien....komm erst am späten nachmittag wieder heim.... oiso grundsätzlich hob i ois pensio jo a kane owa .... i nimm mas ....
des überteuerte bier und die faden stelzen san jetzt aber ned der reisser
geh auf an fußballplaz oder in die eishalle, oder in manche hüttn in der stadt. dann weißt was überteuertes gschloder is.
und beim schweizerhaus is halt auch is flair.
...beim Bier warad i bei dir ....owa de stölzn passt .... uuuund ...duart triffst Gott und de wöd
kommt drauf an wann du hingehst. i kanns mir ja aussuchenjo eh; flair is was eigenes dort. da grantige kellner, die vielen leut. genau ned meins
kommt drauf an wann du hingehst. i kanns mir ja aussuchen
back to fussball.
mal schaun ob die wiener vereine im cup weiterkommen
schaut so aus! war aba sehr knapp... hartberg hot an lauf ... 4:3 gegen Innsbruck
schaut so aus! war aba sehr knapp
schön muss man ned gewinnen!... richtig .....owa immer knapp voran bist Meister bzw. cupsieger
siehe gestern die Bayern .