G
Gast
(Gelöschter Account)
Bist in a Latschn gfoin??Jetzt bin ich heute doch noch feuchter geworden als geplant.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bist in a Latschn gfoin??Jetzt bin ich heute doch noch feuchter geworden als geplant.
Bist in a Latschn gfoin??
Dann war des Wossa wenigstens sauber..Nö, von oben
Nö, von oben
Guade Nacht..Bevor mein Kopfkino jetzt endgültig randaliert, wünsche ich lieber allseits eine gute Nacht....
Wäh...i.mog es a net, wenn i augspritzt werdNö, von oben
Trainierst fia die Olympischen SpieleDa sophia thiel ihre sportoutfits san feinAnhang anzeigen 10329732
Na... Fiars nexte krantreffnTrainierst fia die Olympischen Spiele
Di hob i jo schu laung nimma glesnbist oiwei hackln oder sexln?Trainierst fia die Olympischen Spiele
Gute Besserung!Ich hatte heute Nacht Schüttelfrost und fühle mich heute wir gerädert
Meinst bestimmte Hoden? SfgDu meinst, die Hoden hängen eher darin?
Hakln,wei du nia Zeit host zan sexlnDi hob i jo schu laung nimma glesnbist oiwei hackln oder sexln?
Du host mein chef ka mail gschicktHakln,wei du nia Zeit host zan sexln
Palimpalim!Meinst bestimmte Hoden? Sfg
Ja, es war explosiv! Bin Turbo durch die Gegend geflogen. Schneller als jede Proli-KutscheHast du sie schon mal angezündet
Entweder schwaunger oder iwos mit da zylinderkopfdichtungMein Bauch gluckert