- Reaktionen
- 84.727
- Checks
- 7
es wird net leicht... i mecht a ka maunn sei... wir fraun san wirkli eigen u stehngan uns oft söwa ordentli im weg
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Cooler Dialekt...es wird net leicht... i mecht a ka maunn sei... wir fraun san wirkli eigen u stehngan uns oft söwa ordentli im weg
Für sie sollte es immer ungeplant, spontan und von selber zum Sex kommen...es wird net leicht... i mecht a ka maunn sei... wir fraun san wirkli eigen u stehngan uns oft söwa ordentli im weg
Oiso I mog schu morgen sexoba i muass schu a sogn, dass mit eich a net imma afoch is... erst letzte wochn hot ma a maunn gsogt, dass ka maunn morgensex mog...i pocks nu imma net
i muass dir woih in oarsch aushaun.leider!@Mitglied #370321 tuarst du grod deppat lochn?
ähm na, würd ich mich doch nie trauen@Mitglied #370321 tuarst du grod deppat lochn?
aaaaaahja.Zahlen tu sowieso ich.
Wahnsinn. Mein mann würd sowas nie machen wenn du wirklich solche dinge noch regelmässig machst, obwohl sie auf deine sexualität scheisst, bist echt a traummannVom direkten ansprechen, über love letters bis hin zu Blumen mit Karte etc
Hab i heut kriegt hab mi SO gfreut hahhahahaoba i muass schu a sogn, dass mit eich a net imma afoch is... erst letzte wochn hot ma a maunn gsogt, dass ka maunn morgensex mog...i pocks nu imma net
Wahnsinn. Mein mann würd sowas nie machen wenn du wirklich solche dinge noch regelmässig machst, obwohl sie auf deine sexualität scheisst, bist echt a traummann
du glückskindHab i heut kriegt hab mi SO gfreut hahhahaha
1x im jahr darf ich auchdu glückskind
Morgenaex kenn ma gern mochn wennst mogstoba i muass schu a sogn, dass mit eich a net imma afoch is... erst letzte wochn hot ma a maunn gsogt, dass ka maunn morgensex mog...i pocks nu imma net
Sex ist ja nicht der Grund dafür, dass ich das tue... hab ich immer schon gemacht... auch bevor wir geheiratet haben...Wahnsinn. Mein mann würd sowas nie machen wenn du wirklich solche dinge noch regelmässig machst, obwohl sie auf deine sexualität scheisst, bist echt a traummann
du glückskind
anscheinend... du bist nu jung. de 3beiner meiner generation woins angebli nimmaIst das so selten? Ich hatte nur Männer, die pro Morgensex waren - aber ich bin dafür in der früh viel zu schläfrig. Geht nur, wenn ich dabei nix tun muss
Über wirtschaftliche Angelegenheiten?aaaaaahja.
(soll ich dir den Vortrag über Gleichberechtigung in der Ehe, wenn nur einer auswärts arbeiten geht, halten oder checkst du es selber?)