Nur für Frauen! Mögt ihr squirten wirklich?

i ko a vom tropfn bis zum schwall...obai konns a zruckdruckn, wenn dafiar grod nix g'richt is
Du, ich hab aber schon Vorsorge getroffen, falls es mal wieder eine feuchtere Angelegenheit wird.

Aber eines muss ich schon sagen, auch wenns seltsam klingt, aber es riecht gut. Es riecht süßlich frisch. Das finde ich wirklich daran spannend.

Du, ich hab aber schon Vorsorge getroffen, falls es mal wieder eine feuchtere Angelegenheit wird.

Aber eines muss ich schon sagen, auch wenns seltsam klingt, aber es riecht gut. Es riecht süßlich frisch. Das finde ich wirklich daran spannend.
find i wieda goar net. es riacht noch urin...u es wird komisch mit da zeit auf da haut.... beim letztn moi, hob i mi beim rasiern am kniar gschnittn ghobt u mit squiertsoft hot des brennt wiar sau :(

Ah, verstehe ... Aber die Haut ist ja nachm Rasieren so oder so sensibel ... und so "scharf" ist die Squirtflüssigkeit nicht - denk ich ... und wenn doch, dann sollte ich mal versuchen, damit meinen Ofen zu reinigen. Mädel, du bringst mich auf Ideen.
urin is ätzend u brennt auf wundn... oba ois bockofnreiniger wirds daunn do wieda zu schwoch sei?🤔

na goa ned,owa i bin gott sei dank ka turnhalle,somit is fürn mann ned so das a nix gspiat.
is hoid trotzdem monchmoi nervig 🤷‍♀️

Zurück
Oben