- Reaktionen
- 201.759
- Checks
- 77
deppMir hat moi ane ins Bett brunzt so groß war der Schwall
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
deppMir hat moi ane ins Bett brunzt so groß war der Schwall
Du, ich hab aber schon Vorsorge getroffen, falls es mal wieder eine feuchtere Angelegenheit wird.i ko a vom tropfn bis zum schwall...obai konns a zruckdruckn, wenn dafiar grod nix g'richt is
i ko a vom tropfn bis zum schwall...obai konns a zruckdruckn, wenn dafiar grod nix g'richt is
find i wieda goar net. es riacht noch urin...u es wird komisch mit da zeit auf da haut.... beim letztn moi, hob i mi beim rasiern am kniar gschnittn ghobt u mit squiertsoft hot des brennt wiar sauDu, ich hab aber schon Vorsorge getroffen, falls es mal wieder eine feuchtere Angelegenheit wird.
Aber eines muss ich schon sagen, auch wenns seltsam klingt, aber es riecht gut. Es riecht süßlich frisch. Das finde ich wirklich daran spannend.
des mocht da sötn a maunnähm, offener Mund ?!?
Naja, ich rasier mir nachm Sex selten die Beine ... diese Erfahrung fehlt mir in der Tat ...find i wieda goar net. es riacht noch urin...u es wird komisch mit da zeit auf da haut.... beim letztn moi, hob i mi beim rasiern am kniar gschnittn ghobt u mit squiertsoft hot des brennt wiar sau
ähm...i hob davor rasiertNaja, ich rasier mir nachm Sex selten die Beine ... diese Erfahrung fehlt mir in der Tat ...
i schaff des a ned,egal ob i mi entspann oda anspann,werd aber so a extreeem nass,wos echt ned immer lustig is...
krass aundre san quasi a sahara...u du schwimmst im eigenen soft wiar a thunfisch??i schaff des a ned,egal ob i mi entspann oda anspann,werd aber so a extreeem nass,wos echt ned immer lustig is...
du derfst net postem!!!!lass es doch mal laufen, egal was passiert !!
geht das nicht ?
Ah, verstehe ... Aber die Haut ist ja nachm Rasieren so oder so sensibel ... und so "scharf" ist die Squirtflüssigkeit nicht - denk ich ... und wenn doch, dann sollte ich mal versuchen, damit meinen Ofen zu reinigen. Mädel, du bringst mich auf Ideen.ähm...i hob davor rasiert
des mocht da sötn a maunn
du derfst net postem!!!!
jop,is owa wirklich manchmoi echt lästigkrass aundre san quasi a sahara...u du schwimmst im eigenen soft wiar a thunfisch??
des mocht da sötn a maunn
urin is ätzend u brennt auf wundn... oba ois bockofnreiniger wirds daunn do wieda zu schwoch sei?Ah, verstehe ... Aber die Haut ist ja nachm Rasieren so oder so sensibel ... und so "scharf" ist die Squirtflüssigkeit nicht - denk ich ... und wenn doch, dann sollte ich mal versuchen, damit meinen Ofen zu reinigen. Mädel, du bringst mich auf Ideen.
und tschüss.... du host an haxn zvü fiar den threadwer will dabei schon ertrinken?
des konnst jo 0 steuernjop,is owa wirklich manchmoi echt lästig