- Reaktionen
- 6.155
Kuscheln
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ach, Du hast wohl keine Frau???eine Zauberfee, die meine Küche aufräumt und putzt
Waun i nit hakln miassat,mit meiner Lieblings-Userin da @Mitglied #473397 an schein Tog vabringa![]()
Des geht, und a Führung ba an Bestotta moch ma adu bist a so a traumtänzer! i hoff, dir is kloar, wir würdn den tog am.kran vabringa?!! 🏗
I glaub des is a strenge KotzDes geht, und a Führung ba an Bestotta moch ma a![]()
Des geht, und a Führung ba an Bestotta moch ma a![]()
I glab sie is a gaunz a Liabe,und wauns a abisal streng is, wert is schou aushoitnI glaub des is a strenge Kotz![]()
Vielleicht tratschen nur so und ist eh zahmI glab sie is a gaunz a Liabe,und wauns a abisal streng is, wert is schou aushoitn![]()
Des is jo so interessant ba ihr, wei ma nit genau woas wia sie wirkli is. Am Mund gfoin is amoi nitMeinte vielleicht tuat sie nur so![]()
Sie hot nur oan Föhla, sie deinkt zvü an an Stevo seiDes is jo so interessant ba ihr, wei ma nit genau woas wia sie wirkli is. Am Mund gfoin is amoi nit![]()
Des Eis kunntast oba mit mir a genießeneigentli wär ma stevo am schofsfö liarbaAnhang anzeigen 8733220