- Reaktionen
- 41.887
joMit da oma war wenigstens a gaudemaumau adenauer zwaraschnopsn tschickn
Dei Oma hot getschickt?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
joMit da oma war wenigstens a gaudemaumau adenauer zwaraschnopsn tschickn
Wilde sortejo
Dei Oma hot getschickt?
Wo ist dein Ava?Nichts!
Zuagongan wie beim Söllner?Wilde sorte![]()
Na wiebei die stirzlAZuagongan wie beim Söllner?
Wosn sunst, des brauchst nit extra erwähnen.Na wiebei die stirzlA
Doch damit sie wissen wo gott hucktWosn sunst, des brauchst nit extra erwähnen.
warum, wie manstn des?Doch damit sie wissen wo gott hucktnämlich in an loch...
Weil ich der bin der ich bin...steht ova eh am ava...zumindest drunter...warum, wie manstn des?
I hab des loch so interpretiert, als obs von "lochn" kumman tat....Doch damit sie wissen wo gott hucktnämlich in an loch...
Dirndle cum her zum zaun lass da in die äuglan schaun..falls a loch drin ist ich nicht drübersteigen müsst...und schon loch ma wiederI hab des loch so interpretiert, als obs von "lochn" kumman tat....
Gott huckt in an Loch.
Interessant.
Wennst redn magst drüber, leg di her auf die Couch.
was i nit, wos dir olls so einfollt....Dirndle cum her zum zaun lass da in die äuglan schaun..falls a loch drin ist ich nicht drübersteigen müsst...und schon loch ma wiederloch cumt von lochn wasn sunst?
und dos Dirndle konnst da in die Hoor schmiarn.Dirndle cum her zum zaun lass da in die äuglan schaun..falls a loch drin ist ich nicht drübersteigen müsst...und schon loch ma wiederloch cumt von lochn wasn sunst?
Ja danke hab mich eh schon vervielfältigtund dos Dirndle konnst da in die Hoor schmiarn.
Das hat sich wieder in die Anderswelt zurückgezogenWo ist dein Ava?
Ja, sind schon alle in den Ewigen Nähgründen....Die Calmi Oma, die is für uns schon a bißl mit Oma....
Im Geiste bei dir.....Ja, sind schon alle in den Ewigen Nähgründen....![]()
Hom wir zwa mal gredet drüber? dick picks schicken wird jetzt wahrscheinlich doch strafbar.Es is sooooo scheeeeeee ...
I wü hamgeehh...
Waas i ned...Hom wir zwa mal gredet drüber? dick picks schicken wird jetzt wahrscheinlich doch strafbar.