- Reaktionen
- 21.620
- Checks
- 35
Sie rief meinen Namen?Feuerwehr!!!!!!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sie rief meinen Namen?Feuerwehr!!!!!!
Nö, bin immer noch bei der FeuerwehrHab jetzt nicht alles durchgelesen.
War Weihnachtsmann schon dabei?
ja genau - bei dieser ganzkörperversteifung, kann es nur gute aussichten gebenWas ist eigentlich mit einem waschechten Yeoman?
es lebe der sandwich, wie ich ihn in meiner juegend teresa orlowski´s bubenlektüren kennenlernen durftewas heißt oder? gleich beide zusammen hehehehhehehehe
@Mitglied #562244 bei de rindviecher kennt di du om bestn aus - wos sogst?
Dazöh!Sie rief meinen Namen?
neugierige naseDazöh!
i woas ned ob des gleichn rindviecha san wia i dahoam hob@Mitglied #562244 bei de rindviecher kennt di du om bestn aus - wos sogst?
tjo i hätt di hoit ois "special agent" eingestuft in der thematiki woas ned ob des gleichn rindviecha san wia i dahoam hob
tjo, a uniform hob i dabei a an, owa a stalluniformtjo i hätt di hoit ois "special agent" eingestuft in der thematik
passt jo - ohne leut wia di gabats zweng müch und fleischtjo, a uniform hob i dabei a an, owa a stalluniform
woas i nedgeht a callboy mit an condom ah scho ois uniformierter durch?
i bleib owa so früh am morgen noch bei meinem xxxl kakaopasst jo - ohne leut wia di gabats zweng müch und fleisch
Absolutneugierige nase
A bissl a schlechtes Gewissen schadet nie!Machen mir beide a ungutes Gefühl, wenns vor der Tür stehen