B
Gast
(Gelöschter Account)
Nimm gleich ein paar freunde( mit hund) mit.aber die zwei T....... treff ich wahrscheinlich eh nächsten Samstag wieder im Kaffee
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nimm gleich ein paar freunde( mit hund) mit.aber die zwei T....... treff ich wahrscheinlich eh nächsten Samstag wieder im Kaffee
Zahlt , aufgestanden und mit an Knopf im Hols hamgfohrn jetzt im Nachhinein ärgerst mi , dass I den zwa Schreckschrauben nix gsogt hob
Dann können Die Damen ja in so einen Land Kaffee trinken gehenVersteh ich, daß du dich da ärgerst, obwohl Österreich da ohnedies ein "Hundeparadies" ist. In anderen europäischen Ländern sind Hunde überhaupt in Lokalen verboten.
I kennt das Herrl va die Sturmfans frognNimm gleich ein paar freunde( mit hund) mit
Also i frog jo prinzipiel vorher den Lokalinhaber und sog oda zag ihm a wos fia Hund i hob ( in dem Foll kennt a mein sogor gaunz guat , wal hot jo sölba an , geh durt a scho seit Johren eini und is jo a sunnst ka Problem ) wenn ana sogt Hunde san verboten , hätt i jo damit a ka Problem - is oba bis jetzt no nia vorkumman .sind Hunde überhaupt in Lokalen verboten
najo Deine san jo scha no um a Eck gressa als meinemeine aus Platz gründen
I kennt das Herrl va die Sturmfans frogn
Sonne Hauptplatz HBWo is des Lokal mit die zotatten Weiba
Also i frog jo prinzipiel vorher den Lokalinhaber
und a poor hot a sicha scho gfressen , steht jo gaunz guat im Futta oba liab is a trotzdemDiese Gfrasta täten gern mit Schlapfen in den Tempel. Aber was so ein richtiger Thai - Dog ist
Sonne Hauptplatz HB
konn der nu laufn,,so fett wos der is
Die Hütte kenn i eh, allerdings war i dort bisher ohne Hund. Wenn mein Berner wedelt, fliegen eh die 'Tassen ........
Der is nit fett, der is plüschig !
praktisch brauchst daham net obstaubnWenn mein Berner wedelt
praktisch brauchst daham net obstaubn
i nimm a mol aun .... vül Vasen werds a net hobnrund um den Fernseher gibt es zur Sicherheit einen Weidezaun
Sonne Hauptplatz HB
unsare butzalan...siass...
weils es jo a san..gönaujo, se glaubn hoid daß schosshundaln san
weils es jo a san..gö
knuffige hunde habts ihr