vorurteile gegenüber hunden-hunderassen?

Zahlt , aufgestanden und mit an Knopf im Hols hamgfohrn – jetzt im Nachhinein ärgerst mi , dass I den zwa Schreckschrauben nix gsogt hob

Versteh ich, daß du dich da ärgerst, obwohl Österreich da ohnedies ein "Hundeparadies" ist. In anderen europäischen Ländern sind Hunde überhaupt in Lokalen verboten.
 
Versteh ich, daß du dich da ärgerst, obwohl Österreich da ohnedies ein "Hundeparadies" ist. In anderen europäischen Ländern sind Hunde überhaupt in Lokalen verboten.
Dann können Die Damen ja in so einen Land Kaffee trinken gehen ;)
Ich nehm meine aus Platz gründen selten mit ;) hat dann immer so wenig Platz zum hin legen
 
Nimm gleich ein paar freunde( mit hund) mit
:hmm: I kennt das Herrl va die Sturmfans frogn :roll:


sind Hunde überhaupt in Lokalen verboten
Also i frog jo prinzipiel vorher den Lokalinhaber und sog oda zag ihm a wos fia Hund i hob ( in dem Foll kennt a mein sogor gaunz guat , wal hot jo sölba an , geh durt a scho seit Johren eini und is jo a sunnst ka Problem ) wenn ana sogt Hunde san verboten , hätt i jo damit a ka Problem - is oba bis jetzt no nia vorkumman .


meine aus Platz gründen
:haha: najo Deine san jo scha no um a Eck gressa als meine ;)
 
Also i frog jo prinzipiel vorher den Lokalinhaber

Eh, paßt schon.
I hab ja eh kein Problem damit, habe halt nur festgestellt, daß da "unser" diesbezügliches System in Österreich halt anders ist und woanders es nicht so leicht möglich ist mit dem Hund fortzugehen.
 
Jetzt zeig ich euch einmal einen ordentlichen und heimatverbundene thailändischen Wachhund. Der sitzt da und passt auf, dass sich alle Farangs (=Ausländer) die Schuach ausziehen. Diese Gfrasta täten gern mit Schlapfen in den Tempel. Aber was so ein richtiger Thai - Dog ist, der lässt das nicht zu.

$wachhund.jpg
 
rund um den Fernseher gibt es zur Sicherheit einen Weidezaun
:haha: i nimm a mol aun .... vül Vasen werds a net hobn :mrgreen:
Mia hom recht vül Kastln , do kaust ols mögliche aufilegn , Schuach , Schirm , Bortwisch , Jacknan .... wos holt aundare so auf da Gardaroben hom :confused:
 
Zurück
Oben