K
Gast
(Gelöschter Account)
i wollt als kind scho an berner..durft i aber ned..san irrsinnig gutmütig..aber sie sabbern so vielna jo ...... unsa Nochba hot a poor Schof - a gewisse Ähnlichkeit ........
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i wollt als kind scho an berner..durft i aber ned..san irrsinnig gutmütig..aber sie sabbern so vielna jo ...... unsa Nochba hot a poor Schof - a gewisse Ähnlichkeit ........
stell ma grad die sturmis vor..wies mit an berner an der leine gassi gehn
unsa Weibal sabbert zwor net oba sie glaubt sie is a Woschmaschin .. waunst net aufpasst bist in ana holbn Minuten va obn bis unten gwoschnaber sie sabbern so viel
..aber sie sabbern so viel
wieso?..was tuns denn noch,auser knuffig und verschmust zu sein?..sabbern? hehe ..des wäre jo no es geringere Übel..
wieso?..was tuns denn noch,auser knuffig und verschmust zu sein?
wieso?..was tuns denn noch,auser knuffig und verschmust zu sein?
des is erziehungssache ...ned wahr
jo , meine hom mi scho gaunz guat erzogndes is erziehungssache ...ned wahr
kum zu mir und erziehn wenigsten nicht mehr zu furzen...des wär scho was...achhh
wor grot Jausnan , da Solot fia mi , da Prosciutto für die Hunda hund is kein mistkübel
wor grot Jausnan , da Solot fia mi , da Prosciutto für die Hund
Meine a , oba noch dem i imma so spät zu Abend iss ........ und allan wars fad ....... do kriangs holt imma a Happerl , is fost wia a Zeremonie , mir mochts nix und sie bettln eh nur bei mir und i kaun mit der "schlechtn Angewohnheit" lebnde würd alles fressn
Mog meina a , am liabstn mit Kaiserschmorrnheit hod er mir mei Pfirsichkompott wegfressn der Hund...